Centrum medyczne – Warszawa

Tele-Porady + e-recepty + e-zwolnienia: Internista | Psychiatra | Seksuolog | Ginekolog | Laryngolog | Dermatolog | Endokrynolog | Diabetolog

Są wolne terminy do ENDOKRYNOLOGA - Zadzwoń!

LOGOPEDA DZIECIĘCY - ZAPRASZAMY

PSYCHOTERAPEUTA - Zapraszamy

Punkt Pobrań: otwarte co ŚRODĘ od 8:00 do 11:00 - Z A P R A S Z A M Y!

Nasz PSYCHIATRA: wysokie kompetencje i empatia względem Pacjenta. Zapytaj o wolny termin.

USG 3D/4D u GINEKOLOGA. Poznaj swoje Maleństwo zanim ono pozna Ciebie.

Odwiedź nas
ul. Patriotów 207 (1 piętro)
04-858 Warszawa
Umów się na wizytę
+48 508 904 736
+48 508 904 836
Zapraszamy w godzinach
Pn, Wt, Cz, Pt | 10.00 - 20.00
Śr | 08:00 - 20:00
Zanim przyjdziesz - ZADZWOŃ
Kobieta czyta książkę - 5 domowych sposobów na relaks

5 domowych sposobów na relaks – jak choć na chwilę zapomnieć o koronawirusie

Brak pracy, to nie to samo, co odpoczynek. Wie o tym każdy, komu choć raz, nie udało się wypocząć w trakcie urlopu. Oto kilka domowych sposobów na relaks, które choć na chwilę, pomogą ci zapomnieć o koronawirusie i wszystkich ograniczeniach, które ze sobą niesie.

5 domowych sposobów na relaks

Niezależnie, czy umiesz odpoczywać, czy też nie, dobre pomysły na zrelaksowanie się, z pewnością ci się przydadzą. Nie musisz korzystać ze wszystkich. Wybierz ten, który najlepiej spełni swoją funkcję i pomoże ci poczuć się naprawdę dobrze.

Dobra książka

To sposób dla tych, którzy uwielbiają czytać, ale zwykle z powodu natłoku zajęć, nie mają na to czasu. Teraz, gdy przebywasz w domu, jest okazja, by nadrobić zaległości. Co jednak, jeśli nie masz pod ręką ciekawej lektury? Skorzystaj z internetowych wypożyczalni, choćby Legimi.pl, gdzie do dyspozycji masz tysiące tytułów, dostępnych za niewielką opłatą.
Gdy już wybierzesz książkę, zaparz ulubiony napój, usiądź w miejscu, w którym najlepiej ci się odpoczywa i poproś, by przez najbliższe …. minut, nikt ci nie przeszkadzał.

Joga

Nie musisz wychodzić na specjalne zajęcia. Wystarczy, że włączysz komputer i skorzystasz z darmowych filmików instruktażowych. Kilkanaście minut ćwiczeń, może ci przynieść tyle relaksu i spokoju, ile czasem nie przyniósł nocny odpoczynek. Kto wie, może ta praktyka, zostanie z tobą na dobre i będziesz do niej wracał, po ciężkim i wyczerpującym dniu w pracy.

Ulubione zajęcie

Dla każdego, może to być coś zupełnie innego. Ważne, byś robił to, co naprawdę lubisz i co sprawia ci dużą przyjemność. Kiedy zajmujesz się tym, wszystko inne przestaje się liczyć. Angażujesz się całym sobą i nawet, jeśli towarzyszą temu silne emocje, odpoczywasz, relaksujesz się, odreagowujesz. Niezależnie, czy będzie to komputerowa gra, przeróbka garderoby, planszówka, rysowanie czy pisanie, ważne, by były to twoje ulubione zajęcia.

Domowe SPA

Nie musi to być za każdym razem wanna pełna piany, otoczona świecami zapachowymi i aromatycznymi olejkami. Choć może i dobrze by było, gdyby raz na jakiś czas, udało ci się coś takiego dla siebie zrobić. Z domowych sposób na relaks, ten jest jednym z najprzyjemniejszych, gdy chodzi o ciało. Po okresie wytężonej pracy, zadbanie o siebie, jak najbardziej ci się należy.
A kiedy odpręży się ciało, również umysł zazna długo wyczekiwanego błogostanu i choć na chwilę, uwolni się od stresujących myśli.

Medytacja

Najprostszą jej formą, jest skupienie na swoim oddechu. Bez sztucznego wysilania się, by był głęboki, albo połączony. Wystarczy, że usiądziesz z prostym kręgosłupem i zaczniesz obserwować swój oddech. Zwróć uwagę, czy jest płytki, ciężki, stłumiony, czy może oddychasz pełną piersią. To w medytacji nieistotne. Skup się na oddechu i pozwól, by z każdą chwilą, coraz bardziej przejmował on kontrolę nad tobą. By to oddech oddychał tobą. Wystarczy kilka minut, by odczuć pozytywną zmianę w swoim ciele i umyśle. Może nie za pierwszym razem, ale codzienna praktyka, z pewnością mile cię zaskoczy i pomoże się zrelaksować.

To tylko kilka domowych sposobów na relaks, które możesz wykorzystać nie tylko teraz, ale i w dowolny dzień. Ważne, by mimo różnych przeszkód, zawsze znaleźć czas na odpoczynek, relaks i regenerację organizmu. Pomoże ci to bowiem utrzymać ciało w zdrowiu i dobrej kondycji emocjonalnej, fizycznej oraz psychicznej.

+48 508 904 736